Natječaji TZBB

Na temelju Ugovora o izravnoj dodijeli financijskih sredstava iz proračuna Grada Bjelovara Turističkoj zajednici Bilogora – Bjelovar za manifestaciju „Božić u Bjelovaru“ 2022. godine (KLASA: 610-01/22-01/14, URBROJ: 2103-1-01-22-1), Turistička zajednica Bilogora – Bjelovar, kao Suorganizator Adventa u Bjelovaru 2022.,  dana 7. studenog 2022. godine upućuje

JAVNI POZIV
zainteresiranim poslovnim subjektima za zakup kućica za ugostiteljstvo i prostora za prigodnu prodaju na Adventu u Bjelovaru 2022.

Preuzmi dokument:

  Javni-poziv-advent-2022.docx   (272.84 KB)
  Javni-poziv-advent-2022.pdf   (232.69 KB)
  Prijavnica-advent-2022-prigodna-prodaja.doc   (285.5 KB)
  Prijavnica-advent-2022-prigodna-prodaja.pdf   (206.72 KB)
  Prijavnica-advent-2022-ugostitelji.doc   (288 KB)
  Prijavnica-advent-2022-ugostitelji.pdf   (230.65 KB)
 

Turistička zajednica područja Bilogora - Bjelovar kao organizator turističke, zabavne i kulturne manifestacije TEREZIJANA upućuje
JAVNI POZIV
zainteresiranim izlagačima za zakup prodajnih mjesta na manifestaciji
TEREZIJANA
koja će se održati od 15. do 19. lipnja 2022. godine

Preuzmi dokument:

  Javni poziv - komercijalni i nekomercijalni.pdf   (178.84 KB)
  Natjecaj za ugostitelje 2022.pdf   (194.82 KB)
  Prijavnica - komercijalna prodajna mjesta.docx   (262.72 KB)
  Prijavnica - ugostitelji terezijana 2022.docx   (57.03 KB)
 

Na temelju Programa rada za 22. godinu usvojenog na IV. sjednici Skupštine 22. prosinca 2021, godine, Turistička zajednica područja Bilogora – Bjelovar dana 15. travnja 2022. godine raspisuje
JAVNI POZIV
za pružanje ugostiteljskih usluga na manifestaciji
„Bjelovarsko kulturno ljeto 2022.“

Preuzmi dokument:

  Javni poziv - ugostitelj .pdf   (270.66 KB)
  Prijavnica za ugostitelje.docx   (361.99 KB)
 

TURISTIČKA ZAJEDNICA PODRUČJA BILOGORA - BJELOVAR

Na temelju članka 18. stavka 1. točke 6. Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma („Narodne novine" broj 52/19 i 42/20), članka 3. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u Turističkim zajednicama (Narodne novine broj 13/22), članka 23. Statuta Turističke zajednice područja Bilogora – Bjelovar („Službeni glasnik Grada Bjelovara" broj 9/20), te odluke Turističkog vijeća Turističke zajednice područja Bilogora - Bjelovar o raspisivanju natječaja za direktora/direktoricu donesenoj na V. sjednici održanoj 28. veljače 2022. Turističko vijeće Turističke zajednice područja Bilogora – Bjelovar ,dana 7. ožujka 2022. raspisuje

J A V N I   N A T J E Č A J
za imenovanje direktora/direktorice Turističke zajednice područja Bilogora - Bjelovar

Preuzmi dokument:

  Natječaj za direktora/icu Turističke zajednice područja Bilogora - Bjelovar.pdf   (166.71 KB)
  Natječaj za direktora/icu Turističke zajednice područja Bilogora - Bjelovar.docx   (17.5 KB)
 

POZIV MLADIM GLAZBENICIMA I NEAFIRMIRANIM BENDOVIMA ZA ULIČNI NASTUP NA 26. TEREZIJANI

Možda ste već afirmirani bend i ljudi znaju za vas?!
Možda si DJ ili sviraš neki instrument i glavni si zabavljač u društvu?!
Možda si tek počeo pjevati pod tušem, na rođendanskim feštama ili si već oformio bend pa imate probe u garaži?!
Smatraš kako je došlo vrijeme da i drugi znaju za tebe ili tvoj bend?

Pozivamo vas da se do 1. travnja 2022. prijavite za sudjelovanje na 26. Terezijani. Na terezijana1756@gmail.com pošaljite kratak opis, snimku i koju fotku da vidimo s čim planirate osvojiti publiku od nekoliko tisuća ljudi, na nekom od mjesta namijenjenih uličnoj svirci ili zabavljačima.  

Neka u tvojoj glazbenoj biografiji bude nastup na ovogodišnjoj Terezijani!

„Bilo Bilogore – srce Bjelovara“

Poziv za izbor najboljih fotografija za razglednice i promotivne materijale

Turistička zajednica Bilogora-Bjelovar poziva sve koji se bave fotografijom, amatere i profesionalce da se do 30. travnja 2022. prijave na fotografski natječaj “Bilo Bilogore – srce Bjelovara” - za izbor najljepših fotografija s područja koje pokriva rad Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar (grad Bjelovar i devet općina: Rovišće, Zrinski Topolovac, Kapela, Veliko Trojstvo, Severin, Velika Pisanica, Šandrovac, Veliki Grđevac, Nova Rača).

Ovim natječajem želimo potaknuti fotografe da prikažu kulturno-povijesne znamenitosti i tradiciju našeg bjelovarsko-bilogorskog kraja, priču ili autentičan doživljaj s neke od manifestacija, aktivan odmor u prirodi ili ruralnom prostoru, a kojima će se dodatno promovirati posjet i istraživanje. Natječajem želimo potaknuti umjetnike/amatere stvaranju i razmišljaju o detaljima i zanimljivostima te na taj način ojačati identitet i brend naše destinacije, ali i odabrati najuspješnije fotografije za izložbu te tisak novih razglednica i promotivnih materijala.

Tema fotografije Bilo Bilogore – srce Bjelovara“ omogućuje autorima/autoricama široki kreativni izražaj. Fotografije moraju biti snimljene isključivo na području koje pokriva Turistička zajednica Bilogora-Bjelovar.

Sudionici: svi kreativci/ke, fotografi/kinje, amateri/ke i profesionalci/ke, državljani/ke Republike Hrvatske stariji od 18 godina.

Fotografije moraju biti snimljene u periodu od 2020. do 2022. godine.

Teme:

  • aktivan boravak u prirodi
  • manifestacije
  • kulturno-povijesne znamenitosti
  • tradicija
  • ruralni motivi
  • eno gastro motivi i doživljaji

Ocjenjivanje: najbolje ocijenjenih 30 fotografija, prema ocjeni stručnog žirija/Povjerenstva bit će postavljene i predstavljene na izložbi koja će biti organizirana od strane Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar.

Izložba najboljih fotografija:

Turistička zajednica Bilogora-Bjelovar će nakon završenog natječaja najbolje ocijenjene fotografije predstaviti javnosti na izložbi. Mjesto i vrijeme izložbe bit će naknadno objavljeno.
Fotografije s izložbe i sve ostale odabrane fotografije koje su ocijenjene od strane stručnog žirija bit će objavljene na službenoj internetskoj stranici Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar (https://turizam-bilogorabjelovar.com.hr/), društvenim mrežama (Facebook i Instagram).

Turistička zajednica Bilogora-Bjelovar će sve (odabrane) fotografije koristiti u svrhu poticanja dolaska turista u destinaciju i promociju tema koju fotografije interpretiraju te za tisak razglednica, plakata, kataloga i drugih promotivnih materijala.

UVJETI I NAGRADE NATJEČAJA

Uvjeti i način predaje fotografija:

  • Svaki/a autor/ica može poslati do pet fotografija prema dolje navedenim kriterijima
  • Fotografije se predaju isključivo na službeni e-mail Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar info.tzbb@gmail.com obavezno treba navesti lokaciju, temu te ime, prezime i kontakt autora te potpisati suglasnost.
  • Fotografije moraju biti isključivo u digitalnom obliku, u JPG formatu visoke kvalitete – minimalnih dimenzija od 2500 do 3500 piksela (visina ili širina fotografije), rezolucije 300 dpi (fotografija može biti snimljena analognim fotoaparatom, no u natječaju treba biti prijavljena u digitalnom obliku)
  • Fotografije ne smiju sadržavati nikakve tekstualne poruke niti potpise
  • Fotografije koje ne udovoljavaju tehničkim propozicijama neće biti prihvaćene
  • Na natječaju imaju pravo ravnopravno sudjelovati sve punoljetne osobe – bez obzira jesu li članovi cehovskih udruga, ili su pak u statusu slobodnih zanimanja ili se samo hobistički i povremeno bave fotografijom.
  • Autor, sudionik natječaja, popunjenom prijavnicom potvrđuje autentičnost snimljene fotografije te preuzima odgovornost za sadržaj prijavljenih fotografija.
  • Obrada fotografije u programima za uređivanje fotografije dopuštena je do mjere koja ne narušava i ne mijenja osnovni smisao snimljenog sadržaja.
  • Na natječaj se prihvaćaju fotografije snimljene od 2020. do 2022. godine.
  • Autor/ica fotografija osobno je odgovoran/a za prikazani motiv na fotografiji.
    Autor/ica fotografija garantira da je fotografija snimljena na lokaciji na području koje pokriva Turistička zajednica Bilogora-Bjelovar.
  • Autor/ica fotografija garantira da ne postoje prava trećih osoba i da će sve eventualne zahtjeve trećih osoba rješavati osobno i bez dodatne naknade.
  • Autor/ica fotografija prepušta ostvarivanje autorskog prava u dijelu reproduciranja, distribucije i predstavljanja javnosti navedenih fotografija Turističkoj zajednici Bilogora-Bjelovar i njezinim partnerima i medijima, Internet korisnicima i ostalima, vremenski, prostorno, dimenzijski i količinski neograničeno, u bilo kojem elektroničkom, tiskovnom ili inom mediju u svrhu promidžbe područja koje pokriva Turistička zajednica Bilogora-Bjelovar te se za takovo korištenje autorskog djela odriče honorara u bilo kojem obliku, kao i prava na potraživanje autorske naknade..
  • Autor/ica fotografija daje suglasnost Turističkoj zajednici Bilogora-Bjelovar da bez naknade i bez navođenja autora može objavljivati odabrane, a u svrhu daljnje promocije, izložbe i teme kojom se natječaj bavi.
  • Autor/ica fotografija daje suglasnost Turističkoj zajednici Bilogora-Bjelovare da bez naknade i bez navođenja autora može neograničeno koristiti i objavljivati odabrane fotografije
  • Turistička zajednica Bilogora-Bjelovar će osnovati Stručno povjerenstvo koje će odabrati fotografije
  • Tijek natječaja Prijavljene će se fotografije natjecati u dvije (2) različite kategorije – najbolja fotografija prema mišljenju stručnog žirija i fotografije s najvećim brojem skupljenih lajkova
  • Natječaj fotografije „Bilo Bilogore – srce Bjelovara“ koji se promovira putem Facebook stranice Turističke zajednice je jasno i nedvosmisleno odvojen od samog Facebooka. Facebook ni na koji način ne sponzorira, promovira ili administrira natječaj. Facebook ni na koji način nije odgovoran za organizaciju i provođenje natječaja te nema nikakvu odgovornost u slučaju eventualnih sporova.
  • Tekst ovog poziva bit će objavljen na službenim internetskim stranicama Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar (https://turizam-bilogorabjelovar.com.hr/). Za sve upite možete se obratiti i na e-mali Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar info.tzbb@gmail.com

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

U skladu s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) Turistička zajednica Bilogora-Bjelovar prikuplja, obrađuje i koristi osobne podatke o sudionicima fotografskog natječaja „Bilo Bilogore – srce Bjelovara“ za potrebe promocije i prezentacije područja koje pokriva svojim radom. Prijavom na predmetni natječaj i slanjem fotografija, autor/ica daje suglasnost Turističkoj zajednici Bilogora-Bjelovar za prikupljanje, obradu i pohranu osobnih podataka u svrhu provedbe i organizacije predmetnog natječaja, izložbe i ostalih aktivnosti. Prikupljeni podaci će se koristiti za identifikaciju fotografija te za obavijesti o rezultatima natječaja, otvaranju izložbe te nagrada autorima. Prikupljeni podaci neće biti prosljeđivani trećim osobama. Prikupljeni podaci će se koristiti isključivo u navedene svrhe te dajete dopuštenje za korištenje Vaših osobnih podataka u prethodno određene svrhe.

Sudionici u bilo kojem trenu od Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar mogu zahtijevati prekid suglasnosti obrade osobnih podataka.

Suglasnost za korištenje fotografija

Suglasnost za korištenje fotografija (GDPR) „Bilo Bilogore – srce Bjelovara“ možete preuzeti OVDJE

NAGRADE

Dodjela nagrada autorima i autoricama fotografija za 1., 2. i 3. mjesto prema izboru žirija, odnosno prvo mjesto u kategoriji najviše lajkova, održat će se nakon što stručni žiri donese odluku o pobjednicima. Nagrade će se dodjeljivati u dvije kategorije: najbolje fotografije prema mišljenju žirija i fotografija s najvećim brojem prikupljenih lajkova na društvenim mrežama. Za kategoriju fotografije s najvećim brojem prikupljenih lajkova dodijelit će se jedna prva nagrada, dok će se u kategoriji najbolje fotografije prema mišljenju žirija dodijeliti nagrade za prva tri mjesta. Ukupni nagradni fond za najbolje fotografije i organizaciju izložbe osiguran je od strane Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar u vrijednosti do 10.000,00 kuna.

Preuzmi dokument:

  Poziv za izbor najboljih fotografija za razglednice i promotivne materijale.docx   (101.59 KB)
  Poziv za izbor najboljih fotografija za razglednice i promotivne materijale.pdf   (310.59 KB)
  Prijavni obrazac.docx   (100.95 KB)
  Prijavni obrazac .pdf   (226.09 KB)
  Suglasnost.docx   (21.17 KB)
  Suglasnost.pdf   (198.15 KB)
  Logo.pdf   (1.27 MB)
 

Odlukom Turističkog vijeća Turističke zajednice Bilogora – Bjelovar, usvojenoj na sjednici Vijeća održanoj 22.12.2021. godine, a na temelju Programa rada s financijskim planom TZ BB za 2022. godinu, Turistička zajednica Bilogora-Bjelovar objavljuje JAVNI POZIV za dodjelu potpora lokalnim događanjima u 2022. godini.

Preuzmi dokument:

  Javni-poziv-za-dodjelu-potpora-lokalnim-dogadanjima-u-2022.docx   (53.17 KB)
  Javni-poziv-za-dodjelu-potpora-lokalnim-dogadanjima-u-2022.pdf   (266.76 KB)
  Obrazac-ld1-podaci-o-ld-i-zahtjev-za-dodjelu-potpore.docx   (19.27 KB)
  Obrazac-ld1-podaci-o-ld-i-zahtjev-za-dodjelu-potpore.pdf   (152.11 KB)
  Obrazac-ld2-media-plan.docx   (14.96 KB)
  Obrazac-ld2-media-plan.pdf   (189.15 KB)
  Obrazac-ld3.docx   (13.06 KB)
  Obrazac-ld3.pdf   (173.88 KB)
  Obrazac-ld4.docx   (14.32 KB)
  Obrazac-ld4.pdf   (181.68 KB)
  Obrazac-ld5.docx   (14.18 KB)
  Obrazac-ld5.pdf   (130.19 KB)
  Zahtjev-za-isplatu-financijskih-sredstava-primjer-1.docx   (16.62 KB)
  Zahtjev-za-isplatu-financijskih-sredstava-primjer-1.pdf   (174.68 KB)
 

RASPISAN JE JAVNI POZIV ZA SUDJELOVANJE NA MANIFESTACIJI „Advent u Bjelovaru“

Uskoro nam dolazi najljepše vrijeme u godini i naveliko su počele pripreme za manifestaciju „Advent u Bjelovaru“ na kojem će se prigodna prodaja vršiti u kućicama od  27. studenog do 24. prosinca 2021. dok će ugostiteljstvo moći raditi čak do 16. siječnja 2022.

Kako imamo određeni broj kućica, u svojoj prijavi budite što kreativniji kako bi svim posjetiteljima pružili nešto nezaboravno i nešto po čemu će im posjet našoj manifestaciji ostati u lijepom sjećanju. Još jednom, dobro proučite Javni poziv i sve uvjete i radno vrijeme kojeg ćete se morati pridržavati.

Javni poziv otvoren je do utorka, 16. studenog 2021. u 12,00 sati. Organizacijski odbor će odabrane izlagače i sudionike obavijestiti o datumu potpisivanja ugovora.

Preuzmi dokument:

  Javni poziv Advent 2021.docx   (272.18 KB)
  Prijavnica Advent 2021 prigodna prodaja.doc   (285 KB)
  Prijavnica Advent 2021 ugostitelji.doc   (287.5 KB)
 

 Galerija slika - klikni na sliku za povećanje

Advent 2021
Advent 2021

Turistička zajednica Bilogora-Bjelovar, dana 15. rujna 2021. godine raspisuje JAVNI POZIV za pružanje ugostiteljskih i trgovačkih usluga i promociju vlastitih proizvoda na manifestaciji „DAN GRADA BJELOVARA I DAN BJELOVARSKIH BRANITELJA 2021.“

Preuzmi dokument:

  Javni-poziv-dan-grada-bjelovara.docx   (47.3 KB)
  Javni-poziv-dan-grada-bjelovara.pdf   (263.39 KB)
  Izjava-covid-19.docx   (40.62 KB)
  Izjava-covid-19.pdf   (168.59 KB)
  Prijavnica-dan-grada-2021.docx   (19.67 KB)
  Prijavnica-dan-grada-2021.pdf   (150.59 KB)
 

Turistička zajednica Bilogora-Bjelovar, dana 1. lipnja 2021. godine raspisuje JAVNI POZIV za pružanje ugostiteljskih usluga na manifestaciji „Bjelovarsko kulturno ljeto 2021.“

Manifestacija „BJELOVARSKO KULTURNO LJETO 2021.“ održati će se na Trgu Eugena Kvaternika (gradski park) u vremenu: 18.6.2021. do 12.9.2021. godine (87 dana) - ugostiteljske djelatnosti - u gradskom parku,

Preuzmi dokument:

  Bjelovarsko kulturno ljeto 2021. - Javni poziv.docx   (30.97 KB)
  Bjelovarsko kulturno ljeto 2021. - Prijavnica.docx   (361.98 KB)
 

Preuzmi dokument:

  CARIČIN MEDENJAK - PRIJAVA.docx   (116.53 KB)
  CARIČIN MEDENJAK - PRIJAVA.pdf   (283.98 KB)
 

www.terezijaner.bike

4. XCM TEREZIJANER 2021 koja će se održati u nedjelju 20.06.2021. godine s početkom u 10:00 sati u organizaciji BK Gema i Turističke zajednice grada Bjelovara.
MJESTO ODRŽAVANJA: Bjelovar, Trg Eugena Kvaternika (Korzo) – prostor, gradski park kod muzeja
VRSTA UTRKE: XCM Maraton, rekreativna
DATUM I VRIJEME ODRŽAVANJA: 20.06.2021., start 10.00

OPIS STAZE

STAZA A (70 km / 1400 mnv)
Start i cilj utrke biti će na gradskom korzu (ispred gradskog muzeja). Od starta vozi se u zatvorenoj vožnji prva tri kilometra, do dolaska do Spomen područja Lug, gdje će biti označen start utrke. Nakon označenog starta utrka nastavlja desno poljskim putem. Voziti ćete jednim od najljepših dijelova Bilogore. Veći dio staze su makadamski i single trail šumski putevi, te manji dio asfalta.  Na stazi će biti postavljene 3 feed zone. Staza će biti označena crvenim strelicama.

STAZA B / E-BIKE (46 km / 497 mnv)
Start i cilj utrke biti će na gradskom korzu (ispred gradskog muzeja). Od starta vozi se u zatvorenoj vožnji prva tri kilometra, do dolaska do Spomen područja Lug, gdje će biti označen start utrke. Nakon označenog starta utrka nastavlja desno poljskim putem. Voziti ćete jednim od najljepših dijelova Bilogore. Veći dio staze su makadamski i single trail šumski putevi, te manji dio asfalta.  Na stazi će biti postavljene 2 feed zone. Staza će biti označena plavim strelicama.

STAZA C - MOJ PRVI MARATON (18 km / 180 mnv)
Start i cilj utrke biti će na gradskom korzu (ispred gradskog muzeja). Od starta vozi se u zatvorenoj vožnji prva četiri kilometra, nakon što se spustimo s nadvožnjaka, skrećemo desno te odmah lijevo na poljski put gdje će biti označen start utrke. Nakon označenog starta utrka nastavlja ravno  poljskim putem. Voziti ćete jednim od najljepših dijelova Bilogore. Veći dio staze su makadamski i poljski te šumski putevi, a manji dio asfalta.  Na stazi će biti postavljena 1 feed zone. Staza će biti označena zelenim strelicama. OVA STAZA I UTRKA NAMIJENJENA JE ISKLJUČIVO REKREATIVCIMA TE GRAĐANIMA, KOJI ŽELE POMICATI VLASTITE GRANICE TE ISKUSITI NOVE DOŽIVLJAJE. 

Odlukom Turističkog vijeća Turističke zajednice Bilogora – Bjelovar, usvojenoj na sjednici Vijeća održanoj 21. 12. 2020. godine, a na temelju Programa rada s financijskim planom TZ BB za 2021. godinu, TZ BB objavljuje
JAVNI POZIV
za dodjelu potpora razvoju i unapređenju turističke ponude destinacije te uvjeta boravka turista u 2021. godini

I. Predmet Javnog poziva

Predmet Javnog poziva je dodjela bespovratnih novčanih sredstava Turističke zajednice Bilogora – Bjelovar (dalje u tekstu: TZ BB) za programe/projekte koji doprinose razvoju i unapređenju turističke ponude destinacije te uvjeta boravka turista, a odvijaju se na području TZ BB. Područje TZ BB je područje grada Bjelovara i područja devet općina: Rovišće, Kapela, Zrinski Topolovac, Veliko Trojstvo, Šandrovac, Velika Pisanica, Veliki Grđevac, Severin i Nova Rača.

Preuzmi dokument:

  Javni poziv za dodjelu potpora razvoju i unapredenju turisticke ponude destinacije te uvjeta boravka turista u 2021.docx   (55.11 KB)
  Javni poziv za dodjelu potpora razvoju i unapredenju turisticke ponude destinacije te uvjeta boravka turista u 2021.pdf   (429.81 KB)
  Prilog 1 - obrazac 1-2021.docx   (19.19 KB)
  Prilog 1 - obrazac 1-2021.pdf   (309.5 KB)
 

Odlukom Turističkog vijeća Turističke zajednice Bilogora – Bjelovar, usvojenoj na sjednici Vijeća održanoj 21. 12. 2020. godine, a na temelju Programa rada s financijskim planom TZ BB za 2021. godinu, TZ BB objavljuje
JAVNI POZIV
za dodjelu potpora lokalnim događanjima  u 2021. godini

I. Predmet Javnog poziva

Predmet Javnog poziva je dodjela bespovratnih novčanih sredstava Turističke zajednice Bilogora – Bjelovar (dalje u tekstu: TZ BB) za lokalna događanja (dalje u tekstu LD) od regionalnog, lokalnog, nacionalnog i/ili međunarodnog značaja, kao glavnog motiva dolaska turista u destinaciju, a koje doprinose sljedećim ciljevima:

  • podizanju kvalitete i kvantitete turističke ponude,
  • razvoju kulturnog, sportskog, eno-gastro i ostalih selektivnih oblika turizma,
  • razvoju sadržaja koji omogućuju produljenje boravka gostiju i motiv su dolaska novih gostiju u destinaciju,
  • povećanju ugostiteljskog i drugog turističkog prometa, 
  • jačanju snage brenda turizma u destinaciji, 
  • stvaranju prepoznatljivog imidža turizma Bjelovarsko-bilogorske županije.

Ukupno planirana vrijednost Javnog poziva u 2021. godini iznosi 40.000,00 kuna.

Preuzmi dokument:

  Javni poziv za dodjelu potpora lokalnim dogadanjima u 2021.docx   (52.94 KB)
  Javni poziv za dodjelu potpora lokalnim dogadanjima u 2021.pdf   (264.43 KB)
  Obrazac LD1-podaci o ld i zahtjev za dodjelu potpore LD.docx   (19.05 KB)
  Obrazac LD1-podaci o LD i zahtjev za dodjelu potpore.pdf   (152.11 KB)
  Obrazac LD2-media plan.docx   (14.74 KB)
  Obrazac LD2-media plan.pdf   (189.04 KB)
  Obrazac LD3.docx   (12.87 KB)
  Obrazac LD3.pdf   (173.73 KB)
  Obrazac LD4.docx   (14.17 KB)
  Obrazac LD4.pdf   (181.66 KB)
  Obrazac LD5.docx   (13.91 KB)
  Obrazac LD5.pdf   (130.01 KB)
 

Turistička zajednica Bilogora – Bjelovar kao organizator manifestacije Advent u Bjelovaru, 10. listopada 2020. godine objavljuje JAVNI POZIV za pružanje ugostiteljskih i trgovačkih usluga i promociju vlastitih proizvoda na manifestaciji „ADVENT U BJELOVARU 2020“

Preuzmi dokument:

  Javni poziv ADVENT U BJELOVARU 2020.doc   (93.5 KB)
  Javni poziv ADVENT U BJELOVARU 2020.pdf   (280.6 KB)
  Prijavnica ADVENT U BJELOVARU 2020.docx   (17.28 KB)
  Prijavnica ADVENT U BJELOVARU 2020.pdf   (154.3 KB)
  Izjava COVID.docx   (36.56 KB)
  Izjava COVID.pdf   (165.98 KB)
 

Odlukom Turističkog vijeća Turističke zajednice Bilogora – Bjelovar, usvojenoj na sjednici Vijeća održanoj 11. 3. 2020. godine, a na temelju Programa rada s financijskim planom TZ BB za 2020. godinu, TZ BB objavljuje JAVNI POZIV za dodjelu potpora lokalnim događanjima u 2020. godini

I. Predmet Javnog poziva

Predmet Javnog poziva je dodjela bespovratnih novčanih sredstava Turističke zajednice Bilogora – Bjelovar (dalje u tekstu: TZ BB) za lokalna događanja (dalje u tekstu LD) od regionalnog, lokalnog, nacionalnog i/ili međunarodnog značaja, kao glavnog motiva dolaska turista u destinaciju, a koje doprinose sljedećim ciljevima:

  • podizanju kvalitete i kvantitete turističke ponude,
  • razvoju kulturnog, sportskog, eno-gastro i ostalih selektivnih oblika turizma,
  • razvoju sadržaja koji omogućuju produljenje boravka gostiju i motiv su dolaska novih gostiju u destinaciju,
  • povećanju ugostiteljskog i drugog turističkog prometa,
  • jačanju snage brenda turizma u destinaciji,
  • stvaranju prepoznatljivog imidža turizma Bjelovarsko-bilogorske županije.

Preuzmi dokument:

  Javni poziv za dodjelu potpora lokalnim događanjima u 2020.pdf   (360.67 KB)
  Obrazac LD1 podaci o LD i zahtjev za dodjelu potpore.docx   (16.72 KB)
  Obrazac LD1 podaci o LD i zahtjev za dodjelu potpore.pdf   (196.15 KB)
  Obrazac LD2 media plan.docx   (13.36 KB)
  Obrazac LD2 media plan.pdf   (347.35 KB)
  Obrazac LD3.docx   (12.19 KB)
  Obrazac LD3.pdf   (341 KB)
  Obrazac LD4.docx   (12.89 KB)
  Obrazac LD4.pdf   (342.77 KB)
  Obrazac LD5.docx   (12.74 KB)
  Obrazac LD5.pdf   (185.07 KB)
 

Turistička zajednica Bilogora – Bjelovar kao organizator manifestacije Advent u Bjelovaru, 14. listopada 2019., objavljuje NATJEČAJ za davanje u zakup lokacija i kućica za obavljanje ugostiteljskih i komercijalnih djelatnosti.
Predmet javnog natječaja je davanje u zakup lokacija i kućica za obavljanje ugostiteljskih i komercijalnih djelatnosti na manifestaciji ADVENT U BJELOVARU (30.11.2019.- 12.1.2020.).

Preuzmi dokument:

  Advent 2019 - Lokacije.pdf   (174.23 KB)
  Advent 2019 - NATJEČAJ za davanje u zakup lokacija i kućica za obavljanje ugostiteljskih i komercijalnih djelatnosti.pdf   (261.9 KB)
  Advent 2019 - Prijavnica za natječaj.pdf   (444.99 KB)
 

Odlukom Turističkog vijeća Turističke zajednice Bilogora – Bjelovar, usvojenoj na sjednici Vijeća održanoj 1. 3. 2019. godine, a na temelju Programa rada s financijskim planom TZ BB za 2019. godinu, TZ BB objavljuje JAVNI POZIV za dodjelu potpora regionalnim i lokalnim događanjima u 2019. godini

I. Predmet Javnog poziva
Predmet Javnog poziva je dodjela bespovratnih novčanih sredstava Turističke zajednice Bilogora – Bjelovar (dalje u tekstu: TZ BB) za regionalna i lokalna događanja (dalje u tekstu RiLD) od regionalnog, lokalnog, nacionalnog i/ili međunarodnog značaja, kao glavnog motiva dolaska turista u destinaciju, a koje doprinose sljedećim ciljevima:

  • podizanju kvalitete i kvantitete turističke ponude,
  • razvoju kulturnog, sportskog, eno-gastro i ostalih selektivnih oblika turizma,
  • razvoju sadržaja koji omogućuju produljenje boravka gostiju i motiv su dolaska novih gostiju u destinaciju,
  • povećanju ugostiteljskog i drugog turističkog prometa,
  • jačanju snage brenda turizma u destinaciji,
  • stvaranju prepoznatljivog imidža turizma Bjelovarsko-bilogorske županije.

Ukupno planirana vrijednost Javnog poziva u 2019. godini iznosi 37.000,00 kuna.

Preuzmi dokument:

  Javni poziv za dodjelu potpora regionalnim i lokalnim dogadanjima.pdf   (361.46 KB)
  Obrazac rild1 - podaci o rild i zahtjev za dodjelu potpore.docx   (16.43 KB)
  Obrazac rild1 - podaci o rild i zahtjev za dodjelu potpore.pdf   (125.71 KB)
  Obrazac rild2 - media plan.docx   (13.22 KB)
  Obrazac rild2 - media plan.pdf   (125.91 KB)
  Obrazac rild3.docx   (12.06 KB)
  Obrazac rild3.pdf   (115.07 KB)
  Obrazac rild4.docx   (12.84 KB)
  Obrazac rild4.pdf   (122.16 KB)
  Obrazac rild5.docx   (12.8 KB)
  Obrazac rild5.pdf   (120.03 KB)
 

Turistička zajednica područja Bilogora - Bjelovar kao organizator turističke, zabavne i kulturne manifestacije TEREZIJANA upućuje JAVNI POZIV zainteresiranim izlagačima za zakup prodajnih mjesta na manifestaciji
1. Manifestacija TEREZIJANA će se održati od 14. do 16. lipnja 2019. godine
2. Prijaviti se mogu izlagači s područja navedenih u cjeniku koji je sastavni dio ovog poziva.

Preuzmi dokument:

  Prijavnica-komercijalna-prodajna-mjesta.pdf   (402.17 KB)
  Javni-poziv-komercijalni-i-nekomercijalni.pdf   (330.17 KB)
 

Turistička zajednica područja Bilogora - Bjelovar kao organizator turističke, zabavne i kulturne manifestacije TEREZIJANA objavljuje NATJEČAJ za davanje u zakup lokacija za obavljanje ugostiteljske djelatnosti na manifestaciji.

Preuzmi dokument:

  Natjecaj-Terezijana-2019.pdf   (451.16 KB)
  Prijavnica-Terezijana-2019.pdf   (448.69 KB)
 

Turistička zajednica Bilogora – Bjelovar kao organizator manifestacije „Advent u Bjelovaru“ objavljuje NATJEČAJ za davanje u zakup lokacija i kućica za obavljanje ugostiteljskih i komercijalnih djelatnosti. Predmet javnog natječaja je davanje u zakup lokacija i kućica za obavljanje komercijalnih djelatnosti na manifestaciji „ADVENT U BJELOVARU“ (1.- 25. prosinca 2018.). Natječaj se provodi podnošenjem pismene ponude.

Preuzmi dokument:

  Natječaj.pdf   (341.05 KB)
  Prijavnica.pdf   (211.07 KB)
 

Turistička zajednica područja Bilogora - Bjelovar kao organizator turističke, zabavne i kulturne manifestacije TEREZIJANA objavljuje NATJEČAJ za davanje u zakup lokacija za obavljanje ugostiteljske djelatnosti na manifestaciji TEREZIJANA 2018.

Preuzmi dokument:

  Natjecaj za ugostitelje 2018.docx   (79.54 KB)
  Prijavnica ugostitelji.docx   (417.99 KB)
 

Turistička zajednica područja Bilogora - Bjelovar kao organizator turističke, zabavne i kulturne manifestacije TEREZIJANA, upućuje JAVNI POZIV zainteresiranim izlagačima za zakup prodajnih mjesta na manifestaciji TEREZIJANA 2018.

Preuzmi dokument:

  Javni poziv za zakup prodajnih mjesta na manifestaciji TEREZIJANA 2018..docx   (74.5 KB)
  Prijavnica - komercijalni.docx   (67.21 KB)
  Prijavnica - OPG i ostali besplatni.docx   (66.78 KB)
 

Turistička zajednica Bilogora – Bjelovar kao organizator manifestacije „BOŽIĆ U BJELOVARU“ upućuje POZIV zainteresiranim izlagačima za najam prodajnih mjesta, štandova i kućica.

Manifestacija „BOŽIĆ U BJELOVARU“ će se održati od 3. prosinca 2017. godine do 7.siječnja 2018. godine.

Prijaviti se mogu neprofitne udruge građana, tradicijski obrti, domeće radinosti, obiteljska poljoprivredna gospodarstva, braniteljske udruge i svi koji se bave zanatskim i obrtničkim zanimanjima, a da su proizvodi primjereni manifestaciji. Najam prostora navedenim korisnicima se neće naplaćivati, pod uvjetom da su registrirani na području TZ Bilogora – Bjelovar, kao što će i bez naknade moći koristiti priključak električne energije za svoje potrebe.

Preuzmi dokument:

  Javni poziv.pdf   (312.38 KB)
  Prijavnica javni poziv.pdf   (230.96 KB)
 

Turistička zajednica Bilogora – Bjelovar kao organizator manifestacije „BOŽIĆ U BJELOVARU“ objavljuje NATJEČAJ za davanje u zakup lokacija i kućica za obavljanje ugostiteljskih, trgovačkih, promidžbeno – komercijalnih i usluga zabavnog sadržaja.

Predmet javnog natječaja je davanje u zakup lokacija i kućica za obavljanje ugostiteljskih, trgovačkih, promidžbeno – komercijalnih i usluga zabavnog sadržaja na manifestaciji „BOŽIĆ U BJELOVARU“ (3.12.2017.- 07.01.2018.).

Preuzmi dokument:

  Natjecaj.pdf   (355.63 KB)
  Prijavnica - Natječaj ugostitelji.pdf   (327.34 KB)
  Prijavnica - Natječaj zabavne komercijalne usluge.pdf   (205.04 KB)
 

Preuzmi dokument:

  Terezijana opći uvjeti.docx   (139.15 KB)
  Terezijana opći uvjeti.pdf   (367.95 KB)
 

Preuzmi dokument:

  Natječaj ugostitelji.pdf   (432.28 KB)
  Natječaj ugostitelji.docx   (148.59 KB)
  Prijavnica ugostitelji.pdf   (423.04 KB)
  Prijavnica ugostitelji.docx   (141.14 KB)
 

Turistička zajednica Bilogora – Bjelovar kao organizator manifestacije „BOŽIĆ U BJELOVARU 2016“ upućuje POZIV zainteresiranim izlagačima za najam prodajnih mjesta, štandova i kućica.
Prijavnicu za natječaj možete preuzeti u .docx ili .pdf formatu

Preuzmi dokument:

  Božić u Bjelovaru 2016 - javni poziv.docx   (58.09 KB)
  Božić u Bjelovaru 2016 - javni poziv.pdf   (110.92 KB)
  Božić u Bjelovaru 2016 - prijavnica.docx   (58.42 KB)
  Božić u Bjelovaru 2016 - prijavnica.pdf   (113.64 KB)
 

Turistička zajednica Bilogora – Bjelovar kao organizator manifestacije „BOŽIĆ U BJELOVARU 2016“ objavljuje NATJEČAJ za davanje u zakup lokacija i kućica za obavljanje ugostiteljske djelatnosti i usluga zabavnih sadržaja.
Prijavnicu za natječaj možete preuzeti u .docx ili .pdf formatu

Preuzmi dokument:

  Božić u Bjelovaru 2016 - natječaj za davanje u zakup lokacija i kućica.docx   (62.15 KB)
  Božić u Bjelovaru 2016 - natječaj za davanje u zakup lokacija i kućica.pdf   (106.87 KB)
  Božić u Bjelovaru 2016 - prijavnica za zakup lokacije i kućica.docx   (58.78 KB)
  Božić u Bjelovaru 2016 - prijavnica za zakup lokacije i kućica.pdf   (117.91 KB)
 

Poništenje natječaja za izbor direktora turističke zajednice Bilogora-Bjelovar

Na temelju Statuta Turističke zajednice Bilogora – Bjelovar

Turističko vijeće Turističke zajednice Bilogora - Bjelovar

raspisuje NATJEČAJ za izbor

DIREKTORA TURISTIČKOG UREDA
TURISTIČKE ZAJEDNICE BILOGORA – BJELOVAR

Sukladno članku 21. i članku 23. Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma („Narodne novine“, broj 152/08), članaka 2. i članka 5. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u Turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice („Narodne novine“, broj 42/14, 114/14) i članaka 54. Statuta Turističke zajednice Bilogora – Bjelovar, direktor mora ispunjavati sljedeće uvjete:

  1. završen preddiplomski sveučilišni studij (sveučilišni prvostupnik / prvostupnica) ili stručni studij (stručni prvostupnik / prvostupnica) ili završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij (magistar / magistra) ili specijalistički diplomski stručni studij (stručni specijalist / specijalistica)
  2. najmanje tri godine radnog iskustva na rukovodećim poslovima;
  3. da izradi prijedlog svog programa rada turističke zajednice za jednogodišnje razdoblje;
  4. da aktivno zna jedan svjetski jezik;
  5. položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema mora ga položiti u roku od godinu dana od dana stupanja na rad;
  6. poznavanje rada na osobnom računalu;
  7. da mu pravomoćnom sudskom presudom ili rješenjem o prekršaju nije izrečena mjera sigurnosti ili zaštitna mjera zabrane obavljanja poslova iz područja turizma.

II. Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave Natječaja u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, Područni ured Bjelovar. Prijave s potrebnom dokumentacijom dostavljaju se na adresu Turističke zajednice Bilogora - Bjelovar, Trg Eugena Kvaternika 2, 43000 Bjelovar, s naznakom „Natječaj za direktora“.

III. Uz pisanu prijavu potrebno je priložiti:

  • molbu;
  • dokaz o stručnoj spremi – preslika diplome ili potvrde odnosno uvjerenja visokoškolske ustanove o stečenoj stručnoj spremi;
  • dokaz o radnom iskustvu – preslika radne knjižice i Elektronički zapis Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ERPS (potrebno je dostaviti i potvrde poslodavaca ili preslike ugovora o radu, prijmu u službu, premještaju, rasporedu ili drugog akta poslodavca kojim je kandidata primio u radni odnos, kojim se dokazuje određeno radno iskustvo, odnosno iz kojeg će biti razvidan naziv radnog mjesta odnosno poslovi koje je kandidat obavljao kod tog poslodavca i vremensko razdoblje u kojem je kandidat obavljao navedene poslove);
  • prijedlog programa rada turističke zajednice za jednogodišnje razdoblje;
  • dokaz o položenom stručnom ispitu za rad u turističkom uredu, ako ga ima;
  • dokaz da pravomoćnom sudskom presudom ili rješenjem o prekršaju nije izrečena mjera sigurnosti ili zaštitna mjera zabrane obavljanja poslova iz područja turizma, dok ta mjera traje – uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci;
  • životopis;
  • domovnicu;
  • potvrdu/izjavu o aktivnom znanju jednog svjetskog jezika;
  • potvrdu o završenom stupnju osposobljenosti za rad na osobnom računalu ili izjavu da zna raditi na osobnom računalu.


IV. Za direktora može biti imenovana i osoba koja nema položen stručni ispit za rad u Turističkom uredu uz uvjet da ga položi u roku od jedne godine od dana stupanja u radni odnos. Iznimno položeni stručni ispit ne moraju imati osobe koje imaju odgovarajuću stručnu spremu i najmanje deset godina radnog staža na poslovima u turizmu u toj stručnoj spremi.

V. Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati. Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.

VI. Kandidati će o izboru biti obaviješteni u roku od 30 dana po isteku roka za podnošenje prijava.

TURISTIČKO VIJEĆE
TURISTIČKE ZAJEDNICE BILOGORA – BJELOVAR

Turistička zajednica Bilogora – Bjelovar objavljuje

NATJEČAJ I UVJETE ZA OBAVLJANJE UGOSTITELJSKIH, TRGOVAČKIH, ZABAVNIH I PROMIDŽBENO-KOMERCIJALNIH USLUGA NA MANIFESTACIJI TEREZIJANA 2016., KOJA SE ODRŽAVA 3., 4 i 5. te 10., 11 i 12. i LIPNJA 2016. GODINE U BJELOVARU

UGOSTITELJSKE USLUGE

Na Natječaj za pružanje ugostiteljskih usluga na priredbi Terezijana 2016. mogu se prijaviti sve fizičke i pravne osobe s odgovarajućom registracijom i rješenjem za obavljanje ugostiteljske djelatnosti uz posebnu suglasnost i Uvjete za pružanje ugostiteljskih usluga na otvorenom, a u skladu sa Zakonom i pripadajućim pravilnicima s područja Republike Hrvatske.
Prednost imaju ugostitelji s područja TZ Bilogora - Bjelovar s dokazanom kvalitetom i ugostiteljskim iskustvom, što je potrebno posebno navesti i pobrojati u natječaju.

Kod odabira ugostitelja prednost će dobiti ugostitelji s jednostavnom i maštovitom ponudom hrane i pića primjerenoj koncepciji turističke priredbe, a koja će se temeljiti na tematski uređenim štandovima koji za osnovu imaju tradiciju ili značajke određenih povijesnih razdoblja.
Na ugostiteljskim lokacijama nije dozvoljeno postavljati šatore za prostor usluživanja, osim, eventualno, manjih šatora (do 30 m²) za pripremu hrane i za postavljanje šanka, a ugostiteljski štandovi moraju imati najmanje pedeset sjedećih mjesta ili barem deset barskih stolova bez stolica.
Svaki iznajmljivač prostora ima obvezu u ponudi imati hranu koju je i naveo u natječaju. Ugostitelji čija se ponuda neće temeljiti na pripremanju i usluživanju i hrane uz piće, ne mogu dobiti u najam površinu za obavljanje ugostiteljskih usluga.
Ugostitelj koji se po potpisivanju ugovora ne pojavi iz neopravdanih razloga na dobivenoj lokaciji bilo koji dan odvijanja programa priredbe, platit će odštetu Organizatoru u iznosu od 1.000 kn po danu ( pod opravdanim razlozima uvažava se postojanje više sile: bolest, smrt, elementarne nepogode i sl.).
Sukladno sponzorskom ugovoru između TZ Bilogora – Bjelovar i Carlsberg Croatia d.o.o., svaki ugostitelj koji na natječaju dobije mjesto za obavljanje ugostiteljske usluge na Terezijani 2016. ima obvezu nuditi isključivo samo brandove piva i cidera navedenog proizvođača, izuzev ugostiteljskog štanda koji bi tematski bio koncipiran kao pivnica.
Ugostitelju koji se neće držati uvjeta natječaja može biti uskraćen rad, a ugostitelj će u tom slučaju morati platiti odštetu organizatoru u iznosu od 1.000 kn po danu u razdoblju u kojem je počinio povredu uvjeta obavljanja ugostiteljske usluge na Terezijani.
U slučaju da je ugostitelju onemogućen rad zbog nepravilnosti koje je uočila neka od inspekcijski službi, ugostitelj će Organizatoru nadoknaditi štetu u iznosu od 650 kn po danu.
Svaki ugostitelj, odnosno, pravna ili fizička osoba, može se natjecati za zakup više površina.

Na Terezijani 2016. na Natječaju su u ponudi četiri lokacije za obavljanje ugostiteljskih usluga i najam je moguće dobiti isključivo za dva vikenda održavanja priredbe (3. do 5. i 10. 2. lipnja 2016. godine) i sve dane u tjednu između dva vikenda održavanja Terezijane, odnosno, ponedjeljak (6.6.), utorak (7.6.), srijeda (8.6.) i četvrtak (9.6.):

  1. Trg Eugena Kvaternika - cca 200 m² - korzo (park), preko puta zida crkve i Cro.os. 4.000 kn ili 15% prometa.
  2. Trg Eugena Kvaternika - cca 200 m² - park i dio ulice od završetka RBA do zgrade BBR-a 4.000 kn ili 15% prometa.
  3. Trg Eugena Kvaternika – cca 200 m² - korzo (park) preko puta Gradskog muzeja 4.000 kn ili 15% prometa.
  4. Trg Eugena Kvaternika - cca 200 m² - ispred Podravske banke 4.000 kn ili 15% prometa.

U cijenu su uračunati dovod električne energije i vode do ugostiteljskih prostora te troškovi istih. Transport opreme i uređenje prostora ugostitelji obavljaju u svojoj organizaciji i financiraju vlastitim sredstvima.

Postavljanje i opremanje prostora započinje u četvrtak, 2. lipnja 2016. godine od 7 sati ujutro, a svi ugostiteljski prostori moraju biti postavljeni i spremni za rad 3. lipnja 2016. godine do 15 sati.

Raspremanje ugostiteljskih prostora mora biti završeno 13. lipnja 2016. godine do 19 sati.
Izabrani ugostitelji pozicije na Terezijani 2016. će podijeliti međusobnim dogovorom, a u suprotnom javnim izvlačenjem u nazočnosti svih koji su dobili prostor u najam.
Radno vrijeme ugostitelja bit će u skladu s programom Terezijane 2016., odnosno, pružanje ugostiteljskih usluga zakupnika moći će se odvijati svakog dana trajanja Terezijane (navedena dva vikenda s organiziranim događanjima) od 9 sati ujutro pa najdulje do 2 sata iza ponoći.

Svi ugostitelji, zakupnici prostora, moraju unajmljene površine nakon korištenja dovesti u stanje urednosti kako su ih i zatekli kod preuzimanja. Strogo se zabranjuje, i kaznit će se sukladno Zakonu, izlijevanje ulja i masti na zelene površine, staze u parku ili u otvore za slijevanje oborinskih voda. Površine na kojima se pružaju ugostiteljske usluge moraju biti uredne i čiste za vrijeme cijelog trajanja priredbe uz naznaku da otpad treba odlagati u za to postavljene kontejnere prema njegovoj vrsti.
Svaki ugostitelj je zadužen za red i čistoću na svom prostoru.

Na prostorima svih štandova nije dozvoljeno reproduciranje glazbe s razglasa ili sličnih audio uređaja. Ne dozvoljava se postavljanje televizijskih prijamnika radi praćenja bilo kakvog tv programa, kao što niti jedan ugostiteljski štand ne može imati glazbu s razglasom ili bez, izuzev posebnog zahtjeva Organizatoru, a u smislu takve potrebe zbog posebnosti ponude, ukupnog dojma i originalnosti, kao i kvalitativne razine koji ugostitelj želi postići.
U slučaju odobrenja glazbenih nastupa uživo oni se mogu odvijati uz ograničenu razglasnu snagu i ne u vrijeme održavanja programa na pozornici koja je uz štandove ugostiteljskih objekata. Takvi glazbeni programi mogu se održavati i tijekom tjedna, ali ne iza 22 sata.
Ugostitelj koji želi imati glazbu uživo na svome štandu, mora Organizatoru za to uputiti zamolbu u kojoj mora biti sadržano tko će izvoditi glazbu kao i popis djela koja će biti izvođena. Organizator može odbiti zahtjev ukoliko procjeni da izvođač, kvaliteta i program nisu sukladni razini i stilskom određenju priredbe.
Obvezu prijave i plaćanja naknade ZAMP-u za izvođenje glazbe u vlastitoj organizaciji na ustupljenoj lokaciji za ugostiteljsku djelatnost na Terezijani 2016. ima ugostitelj na čijem se štandu odvija glazbeni nastup.

Svaki zakupnik kojem se temeljem natječaja dodijeli ugostiteljski prostor na Terezijani 2016. i o tome dobije pisanu obavijest i ugovor, dužan je akontaciju u iznosu od 2.000 kn uplatiti na račun TZ Bilogora - Bjelovar najkasnije do 1. lipnja 2016.godine, a navedeni iznos bit će uračunat u završni obračun nakon obavljenog i priloženog završnog računa prometa na Terezijani, a u skladu s jednim od dva ponuđena modela plaćanja koji je dogovoren sa zakupnikom.

Zakupnici predmetnih površina najma nemaju pravo dodijeljeni prostor za obavljanje ugostiteljskih usluga na Terezijani 2016. ustupiti drugoj fizičkoj ili pravnoj osobi u podnajam, ali se zbog što kvalitetnije usluge mogu udružiti, s tim da je nositelj ponude isključivo pravna ili fizička osoba koja se i prijavila na Natječaj i ista se smatra odgovornim za poštivanje uvjeta iz Natječaja.

Noćno čuvanje ugostiteljskog prostora u vrijeme odvijanja programa Terezijane osigurava ugostitelj – najmoprimac.

Prijave na natječaj za ugostiteljske usluge na Terezijani 2016. dostaviti na odgovarajućem OBRASCU do 5. svibnja 2016. godine, osobno ili poštom na sljedeću adresu:
Turistička zajednica Bilogora - Bjelovar, Trg E. Kvaternika 2, 43 000 Bjelovar NE OTVARAJ - ZA NATJEČAJ TEREZIJANA.
Obrazac prijave moguće je preuzeti na stranicama
www.turizam-bilogorabjelovar.com.hr
Prijavnica_Terezijana_2016._ugostitelji.doc

TRGOVAČKE, KOMERCIJALNO - PROMIDŽBENE USLUGE

obavljat će se na Trgu Eugena Kvaternika i na Trgu hrvatskih branitelja

  1. Prilikom prijave za najam štanda ili prostora priložiti rješenje o registraciji tvrtke, odnosno obrta.
  2. Na vidnom mjestu postaviti naziv poduzeća ili obrta
  3. ŠTANDOVI I POLICE ZA USLUGE MORAJU IMATI ESTETSKI IZGLED:
    - prodaja slatkiša u pokretnim bombonijerama (kamp prikolice prilagođene takvom obliku prodaje).
    - prodaja raznih unikatnih i umjetnički oblikovanih predmeta, nakita, drvenih igračaka i turističkih suvenira, knjiga i sl. može se obavljati u drvenim kućicama, na tipskim štandovima ili vlastitim štandovima čiji opis i fotografiju moraju priložiti uz prijavu
    - prostori za komercijalno-promidžbene djelatnosti (osiguravajuće kuće, štedionice i sl.) mogu imati postavljene tipske štandove ili vlastito dizajnirane štandove čiji opis i fotografiju moraju priložiti uz prijavu
  4. APARATI ZA PEČENJE PLODINA, PROIZVODNJU AMERIČKOG SLADOLEDA I RASHLADNE VITRINE ZA PRODAJU SLADOLEDA moraju biti zadovoljavajućeg estetskog izgleda i ne mogu biti postavljeni improvizirano na razne stoliće ili kutije.
  5. Prostor za usluge pečenja tzv. langoša mora imati primjeren estetski izgled.
  6. NIJE DOZVOLJENO IZLAGATI NI PRODAVATI PLASTIČNE IGRAČKE, SATOVE, REPRODUKCIJE SLIKA, NALJEPNICE, ODJEĆU, OBUĆU I SLIČNO (iznimno odjeće (majice i kape i sl.) u svojstvu suvenira) i takve se ponude neće uzeti u razmatranje.
  7. Organizator priredbe neće dozvoliti postavljanje štandova i prodaju predmeta koji ne zadovoljavaju navedenim uvjetima. Sve koji se neće pridržavati navedenih uvjeta Organizator će odstraniti bez prava povratka zakupnine kao i u slučaju kršenja zakonskih odredaba za obavljanje takve djelatnosti.
  8. Prijave za štandove s ponudom brze hrane ( pečenje hamburgera, hot doga i sl.) izvan ugostiteljskih lokacija, osim pečenja forneta i sličnih pekarskih proizvoda, neće se uzimati u razmatranje.


OSTALI UVJETI

  1. Postavljanje štandova obavlja se svaki dan trajanja Terezijane do 17 sati, a dopremu robe moguće je obavljati svaki dan trajanja priredbe najkasnije do 18 sati (zadržavanje automobila kod štanda do sat vremena). Raspremanje štandova, odvoz robe i slične aktivnosti, obavljaju se isključivo po svršetku službenog dijela programa.
  2. Po završetku dana i cijele priredbe, svaki korisnik je dužan očistiti zakupljeni prostor, otpad staviti u plastične vreće i odnijeti u za tu namjenu postavljene kontejnere.
  3. Razna ambalaža, kutije i prikolice, transportna kolica i automobili ne smiju biti postavljeni uz štandove.
  4. Svaki korisnik osigurava produžne kablove za napajanje električnom energijom. Neispravne električne instalacije bit će uklonjene, a štetu koje takve instalacije eventualno prouzrokuju nadoknadit će najmoprimac koji ih je koristio.
  5. Prodaja balona, kokice i pokretni štandovi ne mogu mijenjati mjesta prodaje za vrijeme trajanja priredbe.
  6. Štandovi se moraju ukloniti do 12 sati, 13.lipnja 2016. godine.


CIJENE ZAKUPLJENOG PROSTORA

  1. Za štandove do 3m², (knjige, rukotvorine, ljekovito bilje, promidžbeni materijali i sl.) iznos najamnine je 500,00 kn za jedan vikend, 800,00 kn za dva vikenda Terezijane 2016..
  2. Za prostor od 3m² do 10 m² iznos najamnine je 1.000,00 kn za jedan vikend, 1.300,00 kn za dva vikenda Terezijane 2016..
  3. Najamnina za prodaju kokica je 700,00 kn za jedan vikend, 1.000,00 kn za dva vikenda a balona je 300,00 kn za jedan vikend, a 500,00 kn za dva vikenda Terezijane 2016.
    Broj lokacija za prodaju kokica ograničava se na tri (3) na Trgu Eugena Kvaternika i tri (3) na lokaciji Trg Hrvatskih branitelja, a balona na dvije (2) na Trgu Eugena Kvaternika i dvije (2) na Trgu hrvatskih branitelja.
    Ako se na jednom mjestu obavlja prodaja više različitih vrsta roba, npr. kokice i baloni, plaća se 700 kn + 300 kn za jedan vikend ili 800,00 kn + 500,00 kn za dva vikenda, odnosno, nakon dvije, plaća se dodatnih 400 kn za svaku eventualnu novu vrst ponude i prodaje.
  4. Cijena najma prostora za usluge pečenja i prodaje tzv. langoša iznosi 1.200,00 kn za jedan vikend, 1.500,00 kn za dva vikenda Terezijane 2016.
    U najam se daju dvije (2) lokacije na Trgu Eugena Kvaternika i jedna (1) na Trgu hrvatskih branitelja za tu vrst namjene.
  5. Prednost imaju ponuđači koji su članovi TZ Bilogora – Bjelovar i oni koji su do sada sudjelovali svojom ponudom na Terezijani.
    Raspored lokacija bit će obavljen javnim izvlačenjem u nazočnosti svih ponuđača.
    Prijavnica_Terezijana_2016._-ostali.doc

USLUGE ZABAVNIH SADRŽAJA

Najam prostora za zabavne naprave na napuhavanje (tobogani, dvorci, trampolini i sl.) iznajmljuje se na lokaciji Trg hrvatskih branitelja po cijeni od 1.100 kn po napravi za jedan vikend ( 3., 4. i 5. lipnja 2016. godine), odnosno 1.400,00 kn po napravi za dva vikenda trajanja Terezijane 2016.. ( uz prethodno navedeni prvi vikend, dodatno i drugi: 10., 11. i 12. lipnja 2016. godine).
U cijenu je uključen trošak priključka i potrošnje električne energije. Ponuđači moraju osigurati vlastite ispravne strujne kablove.
Raspored lokacija bit će obavljen javnim izvlačenjem u nazočnosti svih ponuđača.

Natječaj za zabavni park

Daje se u najam prostor za postavljanje zabavnog parka na parkiralištu Trga hrvatskih branitelja u Bjelovaru, cca 750 m² .
Zabavni park može raditi od 3. lipnja (montaža poslije 15 sati 1. lipnja 2016. godine, a demontaža zabavnog parka mora biti završena do 7 sati, 14. lipnja 2016. godine).
Iznajmljuje se jednoj ili više fizičkih ili pravnih osoba registriranih za tu vrstu djelatnosti.
Početna cijena najma za jedan vikend iznosi 4.000,00 kn, za dva vikenda 6.000,00 kn uključujući i radne dane (ponedjeljak - četvrtak) između dva navedena vikenda održavanja programa Terezijane.
Organizator osigurava priključak električne energije, a troškove utroška snosi najmoprimac.
Sva eventualna oštećenja iznajmljene površine i štetu koju je svojim djelovanjem u tom smislu prouzročio, najmoprimac će popraviti i otkloniti ili platiti realne troškove njenog saniranja.

Prijave na natječaj za trgovačke, komercijalne i zabavne usluge na Terezijani 2015. dostaviti na odgovarajućem OBRASCU do 15. svibnja 2015.godine, poštom, na sljedeću adresu:
Turistička zajednica Bilogora - Bjelovar, Trg E. Kvaternika 2, 43 000 Bjelovar ZA NATJEČAJ TEREZIJANA.
Obrazac prijave moguće je preuzeti na stranicama
www.turizam-bilogorabjelovar.com.hr
Prijavnica_Terezijana_2016,_lunapark_2.doc

NEPROFITNIM UDRUGAMA, kao i registriranim OPG-ima na području TZ Bilogora – Bjelovar, vinarijama i svim koji imaju registriranu turističku poudu, a žele predstaviti svoju ponudu, rad i djelovanje posjetiteljima Terezijane 2016., bit će osigurana posebna lokacija s mogućnošću priključenja na električnu energiju. Troškove i organizaciju najma štandova i njihove dopreme, navedene udruge rješavaju samostalno, a u skladu s propisanim Uvjetima na Terezijani 2016.. Najam prostora navedenim korisnicima neće se naplaćivati, kao što će i bez naknade moći koristiti priključak električne energije za svoje potrebe.
Navedene udruge svoj zahtjev, uz kratak opis rada i djelovanja udruge i onoga što će promovirati i nuditi na priredbi, moraju dostaviti u Ured TZ Bilogora – Bjelovar najkasnije do 15. svibnja 2016. godine.

Preuzmi dokument:

  1. prijavnica Terezijana 2016. ugostitelji.doc   (22.5 KB)
  2. prijavnica Terezijana 2016. lunapark.doc   (22.5 KB)
  3. prijavnica Terezijana 2016. ostali.doc   (22.5 KB)
 

JAVNI POZIV
Za izbor suvenira koji će se prodavati u Turističkom informativnom centru Turističke zajednice Bilogora - Bjelovar u svrhu promidžbe grada Bjelovara i općina Rovišće, Kapela, Zrinski Topolovac, Veliko Trojstvo, Šandrovac, Velika Pisanica, Veliki Grđevac i Nova Rača.

1. UVODNE NAPOMENE
Predmet Javnog poziva je izbor suvenira koji će se prodavati u Turističkom informativnom centru TZ Bilogora - Bjelovar čijom provedbom se doprinosi promidžbi grada Bjelovara i pripadajućih općina TZ Bilogora - Bjelovar.

2. KORISNICI
Poziv se odnosi na pravne i fizičke osobe (trgovačka društva, obrte, zadruge, udruge, obiteljska poljoprivredna gospodarstva-OPG), a koje se bave izradom/proizvodnjom suvenira.

3. KRITERIJI
Odabir suvenira obavljat će se prema sljedećim kriterijima:

  • Suvenir treba imati značajke prepoznatljivosti lokalne sredine, biti odraz tradicije i/ili kulturne, povijesne i/ili materijalne baštine grada Bjelovara ili općina
  • Doprinosi promidžbi turizma grada Bjelovara ili općina
  • Suvenir treba biti prezentiran u adekvatnom pakiranju.

4. POTREBNA DOKUMENTACIJA

  • Popunjen obrazac Prijave za izbor suveniraobrazac_prijave_za_izbor_suvenira-1.pdf
  • Dokaz o pravnom statusu ponuditelja

5. IZBOR SUVENIRA
Povjerenstvo će utvrditi koji suveniri ispunjavaju uvjete iz ovog Poziva te će nakon odabira pozvati korisnike na potpisivanje ugovora o komisionoj prodaji. Turistička zajednica Bilogora – Bjelovar zadržava pravo da proizvođačima suvenira ne mora davati dodatna pojašnjenja i ima pravo odbijanja pristiglih zahtjeva bez obrazloženja.
Neće se razmatrati zahtjevi s nepotpunim podacima i nepotpunom dokumentacijom, te oni koji se ne dostave u roku.

6. PODNOŠENJE PRIJAVA
Prijave s potrebnom dokumentacijom podnose se TZ Bilogora - Bjelovar, a najkasnije do 01.08.2016. godine bez obzira na način dostave, na adresu: TZ Bilogora – Bjelovar, Trg Eugena Kvaternika 2, 43 000 Bjelovar -za „Izbor suvenira“ – NE OTVARATI

7. INFORMACIJE
Obrazac Prijave za izbor suvenira – i tekst ovog Javnog poziva nalaze se na službenoj web stranici TZ Bilogora - Bjelovar: www.turizam-bilogorabjelovar.com.hr. Obrazac Prijave može se dobiti i u TZ Bilogora - Bjelovar. Dodatne informacije možete zatražiti na telefon: 043/243-944, e-mail: info.tzbb@gmail.com

Preuzmi dokument:

  Obrazac prijave za izbor suvenira.pdf   (257.65 KB)
 

Turistička zajednica Bilogora – Bjelovar raspisuje NATJEČAJ za nastup tamburaških sastava s područja turističke zajednice Bilogora – Bjelovar na priredbi koja će se održati u nedjelju, 5. lipnja 2016. godine, u sklopu TEREZIJANE 2016. u Bjelovaru, a pod nazivom

1. TEREZIJANA – TAMBURIJANA

Preuzmi dokument:

  Tamburijana natječaj.pdf   (74.59 KB)